tisdag 20 mars 2012

So Long, Farewell, auf Wiedersehen, Goodbye















Jag har bestämt mig för att strunta i den här bloggen ett tag. Ni kan ju själva se att jag har varit allt annat än aktiv den senaste tiden. Om jag själv fick bestämma så skulle jag vara inspirerad att skriva flera gånger om dagen. Det skulle inte spela någon roll om det gällde stora världsomfattande händelser eller bara om jag tappat bort en strumpa. Men som det är nu känner jag mig inte särskilt inspirerad till att skriva nånting som skulle kunna passa in här.

Jag har blivit en twittrare. Som en fågel fast med större ben, fler tår och mer hår. På Twitter är jag betydligt mer aktiv. Det har visat sig vara en kanal där jag kan förmedla mina tankar på ett enklare och smidigare sätt utan att behöva sätta mig ner och skriva en längre text.

Det är klart att ibland, när jag hamnar i långa köer och på tåg och sånt, så kommer jag sakna den här bloggen. Det är därför jag inte tänker radera den. Jag tänker helt enkelt bara lägga den på is ett tag. Tills jag känner mig motiverad att fortsätta tänka, skapa, skriva, roa och underhålla. Det har åtminstone alltid varit mitt mål med den här bloggen. Jag vet att många tycker det är roligt att läsa den. Vissa tycker att jag är konstig, men ni förstår inte mina skämt. Jag har inte velat säga det innan, men, ni är trögare än andra människor och jag känner ingen lust att vistas i er närhet.

Fast snart syns vi kanske igen. Ha det så bra till dess. Och tjena, nu höll jag på att glömma det viktigaste. Ni ska ju följa mig på Twitter. Där heter jag @filipborglin

Svårare än så är det inte.

https://twitter.com/#!/filipborglin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar